Service & Garantie
Hoe werkt jullie 7 dagen versgarantie?
Op bloemen geven wij 7 dagen versgarantie. Dat wil zeggen dat de bloemen minimaal 7 dagen moeten staan. Deze versgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Dit houdt in dat wij als verkoper instaan voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch onverhoopt tegenvalt. Laat ons dit dan binnen 7 dagen na afleverdatum weten.
Hoe dien ik een klacht in?
Mocht je niet tevreden zijn zullen we samen kijken naar een gepaste oplossing. Neem contact met ons op: 020 331 85 83 of mail jouw klacht naar info@pluknbloom.nl
Retourneren en herroepingsrecht
Op bloemen en fruitmanden is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat je jouw ontvangen producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen. Je dient dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken bij onze klantenservice. Vervolgens heb je 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling binnen 14 dagen na ontvangst jouw producten terugsturen zolang je daarbij maar een mededeling voegt waaruit je wenst tot herroeping blijkt. Doe dit alsjeblieft zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het door jou betaalde bedrag inclusief standaard bezorgkosten voor de heenzending terug op jouw rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of wanneer je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor eigen rekening. Als blijkt dat je de producten hebt beschadigd kunnen er kosten in rekening gebracht worden.
Retouradres:
Pluk n Bloom
Dennenlaan 39
1161CL Zwanenburg
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer je de overeenkomst wilt herroepen)
a. Aan: [ naam ondernemer] [ geografisch adres ondernemer] [ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar] [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroept/herroepen*
c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)]
(alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend) * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is."